(ÖZEL HABER) TRABZON’DAKİ SELEKTÖR KAVGASI

Trabzon’da 3 gün önce havalimanına yolcu getirdiğini iddia ederek yolda selektör yapan ve yol isteyen Fatih Yıldırımhan ile Metin Şafak arasında çıkan kavgada bıçaklanarak ağır bir şekilde hastaneye kaldırılan Şafak, İHA’ya konuştu.

21 Ekim 2013 Pazartesi 00:00

Olay, 3 gün önce gece saatlerinde Konaklar Mahallesi Havalimanı Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, aracıyla havalimanına akrabasını getirdiğini iddia eden, Trabzon Vakıflar Bölge Müdürü Mazhar Yıldırımhan’ın oğlu Fatih Yıldırımhan’ın, Değirmendere mevkiinde önünde seyreden bir otomobili sollamak için selektör yaptı. Kendisine yol verilmemesi üzerine Fatih Yıldırımhan daha sonra önündeki aracı hızla solladı. Kendisine selektör yapılması ve korna çalınmasına anlam veremeyen Metin Şafak ve Erdoğan Günaydın, Yıldırımhan’ı havalimanına kadar takip etti. Daha sonra havalimanı kavşağından aniden duran Yıldırımhan’ın kullandığı araca arkadan Erdoğan Günaydın hafifçe çarptı. Çarpmasının etkisiyle araçtan inen Fatih Yıldırımhan iddiaya göre, hiçbir şey söylemeden önce Metin Şafak’a, sonra Erdoğan Günaydın’ı bıçakladı.
Hastanede tedavisi devam eden Metin Şafak, yaptığı açıklamada, Fatih Yıldırımhan’ın hiçbir şey söylemeden kendisini bıçakladığını iddia etti.
Şafak, “Değirmendere kavşağından döndük havaalanı istikametine doğru gidiyorduk. Aramızda 1 kilometre mesafe vardı selektör yakmaya başladı. Sonra bizi geçti önümüzde aniden fren yaptı. Arkadan hafifçe dokundurduk. Havaalanın girişinde durduk, Fatih Yıldırımhan iner inmez bıçağı sapladı. Bizden kan akınca dirençsiz kaldık. Saati tam olarak hatırlamıyorum ama 2 buçuk gibiydi” dedi.
“SAĞ ŞERİTTEYDİK, SELEKTÖR YAPARAK YOL İSTEDİ”
Olayda yaralanan Erdoğan Günaydın ise, gece saatlerinde havaalanı mevkiine doğru gittiklerini belirterek, “Gece saatlerinde havaalanı doğru gidiyorduk. Normalde sağ şeritteyiz. Arkadan hızlıca bir arabanın geldiğini gördük. Selektör ve korna çaldı. Yavaşladık, yanımızdan geçerken arabayı üzerimize kırdı. Bu kim, niye bizim üzerimize arabayı kırıyor diye peşinden gittik. Havaalanı kavşağının orada aniden frene basınca bizde arkadan hafifçe ona çarptık. Sonra aşağıya indik, o direk bıçağı alarak önce Metin’e, sonra da beni bıçakladı” ifadelerini kullandı.
“BÜTÜN FİRMALARA SORDUK O SAATTE UÇAK YOKMUŞ”
Olayda ağır bir şekilde yaralanan Metin Şafak’ın abisi Nurettin Şafak ise, uçak firmalarının baktıklarını o saatte hiçbir uçak olmadığını dile getirerek, “Mazhar Yıldırımhan’ın oğlu Fatih Yıldırımhan gece 2 buçuk ve 3 gibi uçağa yetişeceğini iddia ediyor. Biz bütün firmalara sorduk o saatte öyle bir uçak yokmuş. Yıldırımhan’ın verdiği demeçler bizi Trabzon’a karalaması çok yersizdir. Vakıflar Müdürü olarak hiç yakışmayan şeyler söylüyor. Hastane önünde darp olayına gelince, kardeşiniz bıçaklanmış siz ne yaparsınız. Bizde o öfkeyle öyle bir şey yaptık. Biz Trabzon’da sevilen bir esnafız. Sayın Valimiz haklıymış gibi diğer tarafı ziyaret etti. Mağdur olan biziz, bıçak yarası alan biziz. Mağdur biziz bizi neden ziyarete gelmediler. İnsanlara sınıflandırmamaları gerekiyor. Biz de Trabzon’un çocuğuyuz. Bu işler makamla oluyorsa hiçbir şey söylemiyorum” diye konuştu.