• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Gündem
  • Ekonomi
  • Politika
  • Teknoloji
  • Spor
  • Dünya
  • Sağlık
  • Magazin Kitap Turizm Altın Kızların Mutfağı Advertorial CANLI MAÇ BÖLGE BİLİM-TEKNOLOJİ KÜLTÜR - SANAT İpucu Kimdir? Nedir? Ramazan Haberleri Genel Ajans SULAR NE ZAMAN GELECEK? Otomobil Eğitim DIŞ HABERLER GÜVENLİK GENEL
  • Ara
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. AKP'li belediye, CHP'li belediye bidonlarına çöp bıraktı
Gündem
Yayınlanma: 02 Mart 2025 - 15:11
Güncelleme: 24 Nisan 2026 - 16:25

AKP'li belediye, CHP'li belediye bidonlarına çöp bıraktı

AKP'li belediye, CHP'li belediye bidonlarına çöp bıraktı AKP ile CHP'li belediyeler arasında hizmet yarışı çirkin yöntemlere döndü. Kocaeli Büyükşehir...

1 dk okunma süresi
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
AKP'li belediye, CHP'li belediye bidonlarına çöp bıraktı
AKP'li belediye, CHP'li belediye bidonlarına çöp bıraktı

 

AKP ile CHP'li belediyeler arasında hizmet yarışı çirkin yöntemlere döndü. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne ait bir temizlik aracının, çöplerini CHP'li İzmit Belediyesi'ne ait çöp bidonlarına koyarken görüntülenmesine vatandaşlar sert tepki gösterdi.

CHP'li İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, AKP'li Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ne ait bir aracın çöplerini İzmit Belediyesi’ne ait çöp konteynerlerine attığını ifade etti.

CHP'li İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, X hesabından bir video paylaştı.

Hürriyet paylaştığı videoya ilişkin ise, "Sanayi Mahallesi’nde, Büyükşehir’in aracı çöplerini belediyemizin konteynerlerine attığını tespit ettik" notunu düştü.

"AKTARMA İSTASYONU BİZ MİYİZ?"
AKP'li Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne tepki gösteren Hürriyet, şu soruları sordu:

"İZAYDAŞ varken neden halkın konteynerleri kullanılıyor?

Üstelik bize aktarma istasyonu göstermesi gerekirken hâlâ sözünü tutmadı! Yoksa o aktarma istasyonu biz miyiz?"

Öte yandan Hürriyet yaptığı açıklamada, Kocaeli Büyükşehir Belediyesine ait bir aracın çöplerini İzmit Belediyesi konteynerlerine bırakmasına tepki göstererek, “55 milyar bütçeli Büyükşehir Belediyesinin 3 milyar bütçeli İzmit Belediyesi ile uğraşmasına pes dedik” ifadesini kullandı.

 

Tahmini okuma suresi: 1 dakika.

  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Doğa Öncüleri Programı 35 bin gence ulaştı
Doğa Öncüleri Programı 35 bin gence ulaştı
Mülakat mağduru öğretmenlere polis müdahalesi, 8 gözaltı var
Mülakat mağduru öğretmenlere polis müdahalesi, 8 gözaltı var
Açlık grevindeki öğretmenler rahatsızlandı, hastaneye kaldırıldı
Açlık grevindeki öğretmenler rahatsızlandı, hastaneye kaldırıldı
Öğretmen yerlerde sürüklendi, ters kelepçe ile gözaltına alındı
Öğretmen yerlerde sürüklendi, ters kelepçe ile gözaltına alındı
Son Haberler
Kız öğrenciler sanatın izinde yol alıyor!
Kız öğrenciler sanatın izinde yol alıyor!
Cem Yılmaz, Gora4Gora ile geri dönüyor
Cem Yılmaz, Gora4Gora ile geri dönüyor
50 liraya lahmacun sattı, rakiplerinin şikayetiyle karşılaştı
50 liraya lahmacun sattı, rakiplerinin şikayetiyle karşılaştı
Milli Takım oyuncularına olmayan villaların sözünü vermişler
Milli Takım oyuncularına olmayan villaların sözünü vermişler
AKP'ye geçmişti | 35 lüks TOGG ile gösteri yaptı
AKP'ye geçmişti | 35 lüks TOGG ile gösteri yaptı
Hyundai Motor Türkiye Elektrikli Araç Üretecek
Hyundai Motor Türkiye Elektrikli Araç Üretecek

Ana Sayfa
Gündem
Ekonomi
Politika
Teknoloji
Spor
Dünya
Sağlık
Magazin
Kitap
Turizm
Altın Kızların Mutfağı
Advertorial
CANLI MAÇ
BÖLGE
BİLİM-TEKNOLOJİ
KÜLTÜR - SANAT
İpucu
Kimdir?
Nedir?
Ramazan Haberleri
Genel
Ajans
SULAR NE ZAMAN GELECEK?
Otomobil
Eğitim
DIŞ HABERLER
GÜVENLİK
GENEL
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Genel
  • Gündem
  • Politika
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.