Beşiktaş Biliç ile yollarını ayırdı, BJK'dan şok karar
Beşiktaş derbi öncesi aldığı bir kararla ünlü hoca ile sözleşmesini sonlandırdı. Beşiktaş'ta Slaven Bilic ile Fikret Orman'ın görüştüğü ve yolları ayırma kararı aldığı açıklandı
Beşiktaş'ta kötü gidişin faturası Bilic'e kesildi. Süleyman Seba Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluk yarışından kopan Beşiktaş'ta Slaven Bilic ile yollar resmen ayrıldı.
Başkan Fikret Orman'ın Lucescu ile görüştüğü belirtildi. Sezon sonu Bursapor'la sözleşmesi bitecek olan Şenol Güneş'in de bu isimler arasında olduğu Mustafa Denizli ihtimalinin ise düşük olduğu belirtildi.DHA
BLİÇ NE DEMİŞTİ BİLİç'TEN İSTİFA AÇIKLAMASI
Torku Konyaspor'a 1-0 mağlup olan ve şampiyonluktan kopan Beşiktaş'a teknik direktör Slaven Bilic maç sonrası açıklamalarda bulundu.
İşte Bilic'in sözleri:
'Şu anda sezon değerlendirmesini burada yapmam doğru olmaz. Bu maç ve kalan iki maç hakkında konuşabilirim. Son 10 günü saymazsak harika bir sezon geçirdik aslında. Son 10 günde iyi performanslar ortaya koymadık. Ve bu maçlardaki kayıplşar canımızı acıttı. Bu maçta fırsatlar yakaladık belki atabilsek farklı olacaktı. Gerçekten çok üzgünüm. Taraftarlar için çok üzgünüm.'
GELECEK SEZON TAKIMDA KALACAK MI?
'Bunu defalarca söyledim. Hiçbir kulüple görüşmedim. Hiçbir kulübe imza atmadım. Bu soru bana 1 hafta önce sorulduğunda da 6 ay önce sorulduğun da da aynı cevabı verdim. Tüm konsantrasyonum Beşiktaş'ın menfaati için çalışmak üzerineydi. Tüm konuşulanlar asılsız. Söylendiği gibi ayrılmak aklımda yoktu ancak şimdi bu gerçek olur mu bilemiyorum. Yönetimle oturup konuşacağız. Tüm bu durumun sorumluluğu üzerime alıyorum. Neler olur bilemiyorum. Bu durum benim elimde değil ama Türkiye'de futbolda işlkerin nasıl yürüdüğünü gayet iyi biliyorum. Gelecek sezon Beşiktaş'ı çalıştırmak için bana şans verileceğini sanmıyorum. İstifa ile ilgili kameraların karşısında konuşacak değilim. Profesyonel bir iş yapıyorum ve bunu kulüple oturup konuşacağız.'
Beşiktaş derbi öncesi aldığı bir kararla ünlü hoca ile sözleşmesini sonlandırdı. Beşiktaş'ta Slaven Bilic ile Fikret Orman'ın görüştüğü ve yolları ayırma kararı aldığı açıklandı
Beşiktaş'ta kötü gidişin faturası Bilic'e kesildi. Süleyman Seba Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluk yarışından kopan Beşiktaş'ta Slaven Bilic ile yollar resmen ayrıldı.
Başkan Fikret Orman'ın Lucescu ile görüştüğü belirtildi. Sezon sonu Bursapor'la sözleşmesi bitecek olan Şenol Güneş'in de bu isimler arasında olduğu Mustafa Denizli ihtimalinin ise düşük olduğu belirtildi.DHA
BLİÇ NE DEMİŞTİ BİLİç'TEN İSTİFA AÇIKLAMASI
Torku Konyaspor'a 1-0 mağlup olan ve şampiyonluktan kopan Beşiktaş'a teknik direktör Slaven Bilic maç sonrası açıklamalarda bulundu.
İşte Bilic'in sözleri:
'Şu anda sezon değerlendirmesini burada yapmam doğru olmaz. Bu maç ve kalan iki maç hakkında konuşabilirim. Son 10 günü saymazsak harika bir sezon geçirdik aslında. Son 10 günde iyi performanslar ortaya koymadık. Ve bu maçlardaki kayıplşar canımızı acıttı. Bu maçta fırsatlar yakaladık belki atabilsek farklı olacaktı. Gerçekten çok üzgünüm. Taraftarlar için çok üzgünüm.'
GELECEK SEZON TAKIMDA KALACAK MI?
'Bunu defalarca söyledim. Hiçbir kulüple görüşmedim. Hiçbir kulübe imza atmadım. Bu soru bana 1 hafta önce sorulduğunda da 6 ay önce sorulduğun da da aynı cevabı verdim. Tüm konsantrasyonum Beşiktaş'ın menfaati için çalışmak üzerineydi. Tüm konuşulanlar asılsız. Söylendiği gibi ayrılmak aklımda yoktu ancak şimdi bu gerçek olur mu bilemiyorum. Yönetimle oturup konuşacağız. Tüm bu durumun sorumluluğu üzerime alıyorum. Neler olur bilemiyorum. Bu durum benim elimde değil ama Türkiye'de futbolda işlkerin nasıl yürüdüğünü gayet iyi biliyorum. Gelecek sezon Beşiktaş'ı çalıştırmak için bana şans verileceğini sanmıyorum. İstifa ile ilgili kameraların karşısında konuşacak değilim. Profesyonel bir iş yapıyorum ve bunu kulüple oturup konuşacağız.'









