Fenerbahçe otobüsüne saldırı: 2 gözaltı
Sürmene ilçesinde önceki gece Çaykur Rizespor maçı dönüşünde Fenerbahçe kafilesini taşıyan otobüse yapılan saldırının ardından yürütülen soruşturmada iki kişinin gözaltına alındığı açıklandı.
Çaykur Rizespor maçından sonra Trabzon'a gelen Fenerbahçe kafilesini taşıyan otobüse yapılan silahlı saldırı ile ilgili 2 kişi gözaltına alındı.
Araklı ilçesinde ikamet eden M.D. (25) isimli şahıs twitter hesabından, “Fenerbahçelileri Trabzon havaalanına, yol güzergahına bekliyoruz. Biz nöbetteyiz. Havaalanına giremeyeceksiniz. Burası Trabzon” paylaşımında bulununca, profil fotoğrafında yanında bulunan arkadaşı K.K. (22) ile gözaltına alındı. K.K. alınan ifadesinin ardından serbest bırakılırken, M.D.’nin sorgusunun devam ettiği öğrenildi.
AV TÜFEĞİ FİŞEĞİNE AİT TAPA BULUNMUŞTU
Fenerbahçe kafilesini taşıyan otobüsün silahlı saldırıya uğradığı bölgede inceleme yapan jandarma ekipleri, olay yeri yakında av tüfeği fişeğine ait bir tapaya rastladı.
Sabah saatlerinde Trabzon Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı polislerin incelemelerinin ardından bölgeye jandarma olay yeri inceleme ekipleri de sevk edildi.
İncelemelerini orta viyadüğün girişindeki refüjde yoğunlaştıran ekipler, burada av tüfeği fişeği tapası buldu.
Delilin bulunduğu yeri numaralandıran ekipler, otobüsün saldırıya uğradığı yerle tapanın bulunduğu nokta arasındaki yaklaşık 250 metrelik alanın ölçümünü gerçekleştirdi.
BAKAN 'DELİLLERİN ÖNEMLİ KISMI ELİMİZDE' DEMİŞTİ
Bu arada konuyla ilgili açıklama yapan Sebahattin Öztürk, 'Şu an itibariyle size söyleyebileceğim en önemli husus; suç delillerinin önemli bir kısmının elimizde olduğu ama failin henüz elimizde olmadığıdır.' dedi.
Öztürk, açıklamasında şu ifadeleri kullandı:
'En kısa zamanda failinin bulunmasıyla bu meselenin açıklığa kavuşacağına inanıyorum. Böyle bir güzide kurumumuza yapılmış olan bu menfur saldırının izahı yoktur, akılla izah edilecek bir tarafı yok, taraftarlıkla da izah edilecek bir durumu yok. Böyle şeyler oluyor ama olduğu takdirde de gerekenler yapılacaktır.'
Sürmene ilçesinde önceki gece Çaykur Rizespor maçı dönüşünde Fenerbahçe kafilesini taşıyan otobüse yapılan saldırının ardından yürütülen soruşturmada iki kişinin gözaltına alındığı açıklandı.
Çaykur Rizespor maçından sonra Trabzon'a gelen Fenerbahçe kafilesini taşıyan otobüse yapılan silahlı saldırı ile ilgili 2 kişi gözaltına alındı.
Araklı ilçesinde ikamet eden M.D. (25) isimli şahıs twitter hesabından, “Fenerbahçelileri Trabzon havaalanına, yol güzergahına bekliyoruz. Biz nöbetteyiz. Havaalanına giremeyeceksiniz. Burası Trabzon” paylaşımında bulununca, profil fotoğrafında yanında bulunan arkadaşı K.K. (22) ile gözaltına alındı. K.K. alınan ifadesinin ardından serbest bırakılırken, M.D.’nin sorgusunun devam ettiği öğrenildi.
AV TÜFEĞİ FİŞEĞİNE AİT TAPA BULUNMUŞTU
Fenerbahçe kafilesini taşıyan otobüsün silahlı saldırıya uğradığı bölgede inceleme yapan jandarma ekipleri, olay yeri yakında av tüfeği fişeğine ait bir tapaya rastladı.
Sabah saatlerinde Trabzon Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı polislerin incelemelerinin ardından bölgeye jandarma olay yeri inceleme ekipleri de sevk edildi.
İncelemelerini orta viyadüğün girişindeki refüjde yoğunlaştıran ekipler, burada av tüfeği fişeği tapası buldu.
Delilin bulunduğu yeri numaralandıran ekipler, otobüsün saldırıya uğradığı yerle tapanın bulunduğu nokta arasındaki yaklaşık 250 metrelik alanın ölçümünü gerçekleştirdi.
BAKAN 'DELİLLERİN ÖNEMLİ KISMI ELİMİZDE' DEMİŞTİ
Bu arada konuyla ilgili açıklama yapan Sebahattin Öztürk, 'Şu an itibariyle size söyleyebileceğim en önemli husus; suç delillerinin önemli bir kısmının elimizde olduğu ama failin henüz elimizde olmadığıdır.' dedi.
Öztürk, açıklamasında şu ifadeleri kullandı:
'En kısa zamanda failinin bulunmasıyla bu meselenin açıklığa kavuşacağına inanıyorum. Böyle bir güzide kurumumuza yapılmış olan bu menfur saldırının izahı yoktur, akılla izah edilecek bir tarafı yok, taraftarlıkla da izah edilecek bir durumu yok. Böyle şeyler oluyor ama olduğu takdirde de gerekenler yapılacaktır.'









