• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Gündem
  • Ekonomi
  • Politika
  • Teknoloji
  • Spor
  • Dünya
  • Sağlık
  • Magazin Kitap Turizm Altın Kızların Mutfağı Advertorial CANLI MAÇ BÖLGE BİLİM-TEKNOLOJİ KÜLTÜR - SANAT İpucu Kimdir? Nedir? Ramazan Haberleri Genel Ajans SULAR NE ZAMAN GELECEK? Otomobil Eğitim DIŞ HABERLER GÜVENLİK GENEL
  • Ara
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Koronalı genç çarşıda gezerken bulundu | Polis çembere aldı
Gündem
Yayınlanma: 07 Aralık 2020 - 22:46

Koronalı genç çarşıda gezerken bulundu | Polis çembere aldı

Salgına karşı sürdürülen olağanüstü mücadele, vatandaşların duyarsız davranışları yüzünden zaman zaman sekteye uğruyor. Aksaray'da test sonucu pozitif çıkan genç çarşıda gezerken yakalandı.

1 dk okunma süresi
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Koronalı genç çarşıda gezerken bulundu | Polis çembere aldı

Koronalı genç çarşıda gezerken bulundu | Polis çembere aldı


Koronavirüs hastalarının duyarsız davranışları, vatandaşların da sağlığını tehdit ediyor. Aksaray'da sağlık görevlileri, koronavirüs testi pozitif çıkan A.Ç.'nin (18) sokakta olduğunu öğrenince polisten yardım istedi. Polis ekipleri, sokakta buldukları gencin çevresinde çember oluşturdu. 

Aksaray'da A.Ç., koronavirüs belirtileri göstermesi üzerine dün akşam hastaneye gidip test yaptırdı. Sağlık görevlileri gence sonuç çıkana kadar evinde izole olmasını söyledi. Ancak A.Ç., bugün test sonucunu beklemeden gezmeye çıktı. Test sonucu pozitif çıktı. 

Sağlık görevlileri de A.Ç.'yi telefonla arayıp bilgi verdi. A.Ç., dışarıda olduğunu söyleyince, durum polise bildirildi. A.Ç.'nin bulunduğu bölgeye giden polis, gencin çevresinde çember oluşturup, ambulans gelene kadar kimsenin yaklaşmasına izin vermedi.

Ambulansı bekleyen A.Ç., gazetecilerin 'Neden sokağa çıktığınız?' sorusuna 'Ben pozitif çıktığımı bilmiyordum. O yüzden çarşıya çıktım. Dün test vermiştim. Çarşıya geldiğimde beni doktor aradı ve testin pozitif çıktığımı söyledi. Ben de sağlık ekiplerinin gelmesini bekledim' dedi.

Ambulansla karantina sürecini geçireceği evine götürülen A.Ç.'ye, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararlarını ihlal ettiği gerekçesiyle 3 bin 150 TL ceza uygulandı.

  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Doğa Öncüleri Programı 35 bin gence ulaştı
Doğa Öncüleri Programı 35 bin gence ulaştı
Mülakat mağduru öğretmenlere polis müdahalesi, 8 gözaltı var
Mülakat mağduru öğretmenlere polis müdahalesi, 8 gözaltı var
Açlık grevindeki öğretmenler rahatsızlandı, hastaneye kaldırıldı
Açlık grevindeki öğretmenler rahatsızlandı, hastaneye kaldırıldı
Öğretmen yerlerde sürüklendi, ters kelepçe ile gözaltına alındı
Öğretmen yerlerde sürüklendi, ters kelepçe ile gözaltına alındı
Son Haberler
Kız öğrenciler sanatın izinde yol alıyor!
Kız öğrenciler sanatın izinde yol alıyor!
Cem Yılmaz, Gora4Gora ile geri dönüyor
Cem Yılmaz, Gora4Gora ile geri dönüyor
50 liraya lahmacun sattı, rakiplerinin şikayetiyle karşılaştı
50 liraya lahmacun sattı, rakiplerinin şikayetiyle karşılaştı
Milli Takım oyuncularına olmayan villaların sözünü vermişler
Milli Takım oyuncularına olmayan villaların sözünü vermişler
AKP'ye geçmişti | 35 lüks TOGG ile gösteri yaptı
AKP'ye geçmişti | 35 lüks TOGG ile gösteri yaptı
Balın Sağlığa Faydaları | Neden Bal Tüketilmeli?
Balın Sağlığa Faydaları | Neden Bal Tüketilmeli?

Ana Sayfa
Gündem
Ekonomi
Politika
Teknoloji
Spor
Dünya
Sağlık
Magazin
Kitap
Turizm
Altın Kızların Mutfağı
Advertorial
CANLI MAÇ
BÖLGE
BİLİM-TEKNOLOJİ
KÜLTÜR - SANAT
İpucu
Kimdir?
Nedir?
Ramazan Haberleri
Genel
Ajans
SULAR NE ZAMAN GELECEK?
Otomobil
Eğitim
DIŞ HABERLER
GÜVENLİK
GENEL
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Genel
  • Gündem
  • Politika
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.