• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Gündem
  • Ekonomi
  • Politika
  • Teknoloji
  • Spor
  • Dünya
  • Sağlık
  • Magazin Kitap Turizm Altın Kızların Mutfağı Advertorial CANLI MAÇ BÖLGE BİLİM-TEKNOLOJİ KÜLTÜR - SANAT İpucu Kimdir? Nedir? Ramazan Haberleri Genel Ajans SULAR NE ZAMAN GELECEK? Otomobil Eğitim DIŞ HABERLER GÜVENLİK GENEL
  • Ara
  1. Haberler
  2. GÜVENLİK
  3. Taş ocakları halkı sokağa döktü, yol trafiğe kapatıldı
GÜVENLİK
Yayınlanma: 25 Ağustos 2024 - 18:40

Taş ocakları halkı sokağa döktü, yol trafiğe kapatıldı

Yıllardır işletilen taş ocaklarının neden olduğu hava ve ses kirliliği Sultangazi halkını sonunda çileden çıkardı, gösteriler sırasında bir polis memuru kalp krizi geçirdi.

1 dk okunma süresi
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Taş ocakları halkı sokağa döktü, yol trafiğe kapatıldı
Taş ocakları halkı sokağa döktü, yol trafiğe kapatıldı

 

İstanbul Sultangazi'de taş ocaklarının mahalleye verdiği zarara dikkat çekmek isteyen mahalle sakinleri 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanı'nda eylem yaptı. Bazı göstericilerin maden ocaklarına giden yolu trafiğe kapatmak istemesi nedeniyle çıkan arbedede gözaltına alınanlar oldu. Müdahale sırasında kalp krizi geçiren bir polis memuru hastaneye kaldırıldı.

Cebeci Mahallesi sakinleri, bölgede bulunan taş ocaklarından gelen toz nedeniyle şikayetçi olduklarını ve sağlıklarının tehlike altında olduğu öne sürerek 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanı'nda eylem yaptı.

 

Ellerindeki pankartlarla slogan atan grup üyeleri Sultangazi Belediyesi'ne yürümek isteyince polis ekipleriyle göstericiler arasında gerginlik yaşandı. Polis barikatını aşan çoğu kadın ve çocuklardan oluşan bir grup taş ocaklarının bulunduğu alana giden Selçuklu Bulvarı'nın girişinde yolu trafiğe kapatmak istedi.

Yol üzerinde bekleyerek kamyonların çıkışını engelleyen grup, polis ekiplerinin müdahalesiyle yol kenarına alındı. Bazı göstericilerin kamyonlara pet şişe attıkları görüldü. Polis ekipleri tarafından bazı göstericiler gözaltına alındı.

POLİS MEMURU KALP KRİZİ GEÇİRDİ
Göstericilerle polis arasında çıkan arbede sırasında baygınlık geçiren bir polis memuru, olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla Sultangazi Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Kalp krizi geçirdiği öğrenilen polis memurunun durumunun ağır olduğu öğrenildi.

 

  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
AK Gençlik Ocakları'ndan umduğunu bulamadı Cumhur'a yöneldi
AK Gençlik Ocakları'ndan umduğunu bulamadı Cumhur'a yöneldi
Kürtajcı doktorun kasasından 400 Bin TL çıktı
Kürtajcı doktorun kasasından 400 Bin TL çıktı
Metro raydan çıktı | Raylarda korku dolu anlar
Metro raydan çıktı | Raylarda korku dolu anlar
Kaçırılan İBB yöneticisi Erhan Karaal kurtarıldı
Kaçırılan İBB yöneticisi Erhan Karaal kurtarıldı
Son Haberler
Kronik hastalığı olanlar hafta sonu dikkat
Kronik hastalığı olanlar hafta sonu dikkat
SOFA |
SOFA | "Kurumsal İyilik" Misyonu Önceliğimizdir!
Brandverse Awards’ta MPR’a Strateji Ödülü
Brandverse Awards’ta MPR’a Strateji Ödülü
Madra Dağı'nda 66 bin ağaç maden uğruna katledilecek!
Madra Dağı'nda 66 bin ağaç maden uğruna katledilecek!
Haziran ayı 3'ncü hafta kitap yorumları
Haziran ayı 3'ncü hafta kitap yorumları
Vedat Ali Dalokay’dan sezonun ilk podyumu!
Vedat Ali Dalokay’dan sezonun ilk podyumu!

Ana Sayfa
Gündem
Ekonomi
Politika
Teknoloji
Spor
Dünya
Sağlık
Magazin
Kitap
Turizm
Altın Kızların Mutfağı
Advertorial
CANLI MAÇ
BÖLGE
BİLİM-TEKNOLOJİ
KÜLTÜR - SANAT
İpucu
Kimdir?
Nedir?
Ramazan Haberleri
Genel
Ajans
SULAR NE ZAMAN GELECEK?
Otomobil
Eğitim
DIŞ HABERLER
GÜVENLİK
GENEL
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Genel
  • Gündem
  • Politika
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.