• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Gündem
  • Ekonomi
  • Politika
  • Teknoloji
  • Spor
  • Dünya
  • Sağlık
  • Magazin Kitap Turizm Altın Kızların Mutfağı Advertorial CANLI MAÇ BÖLGE BİLİM-TEKNOLOJİ KÜLTÜR - SANAT İpucu Kimdir? Nedir? Ramazan Haberleri Genel Ajans SULAR NE ZAMAN GELECEK? Otomobil Eğitim DIŞ HABERLER GÜVENLİK GENEL
  • Ara
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. İnönü'ye böyle veda yakışırdı
Gündem
Yayınlanma: 04 Mart 2013 - 09:25

İnönü'ye böyle veda yakışırdı

3 dk okunma süresi
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
İnönü'ye böyle veda yakışırdı
Sezon sonunda yıkılarak yeniden yapılması planlanan tarihi BJK İnönü Stadı'ndaki son derbi maçta Beşiktaş, Fenerbahçe'yi son dakikada attığı golle 3-2 yendi.       Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Beşiktaş Teknik Direktörü Samet Aybaba, Fenerbahçe derbisinde aldıkları galibiyet için ''İnönü Stadı'na böyle bir veda yakışırdı'' dedi.     Aybaba, oyuna çok kötü başladıklarını belirterek, ''Biraz baskı ve stres vardı. Barbaros Bulvarı'ndan stada neredeyse 30 dakikada gelebildik. Tabii bu durum da futbolcularımızı etkiledi'' diye konuştu.     Fenerbahçe karşısında golü yedikten sonra takımının toparlandığını kaydeden Aybaba, ''Özellikle ikinci yarı Fenerbahçe'nin temposu düşünce bizim yükseldi. Çok kaliteli bir takımla oynadık. Son anda Niang giderken kulübede hepimiz ayağa kalktık 'Allahım bir kere de bize olsun' dedik. Çünkü biliyorsunuz son dakikalarda çok gol yedik, son dakika mağduruyuz. Bu kez biz böyle bir gol bulduk'' şeklinde konuştu.     Aybaba, BJK İnönü Stadı'nda son derbilerine çıktıklarını hatırlatarak, ''İnönü Stadı'na böyle bir veda yakışırdı. İnanılmaz seyirci desteği vardı. Oyuncularım yürekleriyle oynuyorlar, hepsiyle gurur duyuyorum'' dedi.     Son olarak siyah-beyazlı taraftarlara teşekkür eden Aybaba, ''Bizi inanılmaz desteklediler. Maç öncesi stada gelirken ve maçta bize büyük destek verdiler. Kendilerine teşekkür ediyoruz'' ifadelerini kullandı.        NİANG VE OLCAY'IN AÇIKLAMALARI     Beşiktaşlı futbolcu Mamadou Niang, Fenerbahçe ile yaptıkları derbi maçını kazandıkları için mutlu olduklarını söyledi. Senegalli oyuncu, güzel bir mücadelenin yaşandığını belirterek, ''Çünkü Fenerbahçe iyi oynadı. Özellikle ilk 25 dakikada zorlandık ve golü yedik. Gol attıktan sonra daha iyi oynadık. 3 puanı almaktan ve Fenerbahçe gibi bir rakibi yenmekten dolayı çok mutluyuz'' dedi.     Niang, eski takımına gol attığının hatırlatılması üzerine ''Bugün yeni takımımla ilk defa gol atmış olmaktan dolayı mutluyum. Ancak bu önemli değil. Önemli olan 3 puan almak'' ifadelerini kullandı.     Attığı golün ardından sevinmediği ile ilgili bir soru üzerine Niang, şöyle konuştu:     ''Herkes biliyor ki Fenerbahçe'ye ve oyunculara saygı duyuyorum. İyi takım ve iyi oyuncular. Ancak golden sonra çok fazla kutlamadım. Henüz her şeyin sonu gelmemişti. Yenik durumdan galip duruma geçmiştik. Nihayetinde Olcay'a verdiğim pasın ardından atılan gole çok çok daha sevindim.''     Beşiktaş'a transfer olduğu dönemde herkesin kendisinden topu alıp 11 oyuncuyu çalımlayıp, gol beklediğine dikkati çeken Senegalli futbolcu, ''20-25 tane gol atacağım bekleniyordu. Ama futbol böyle değil. Takım arkadaşlarım için oynuyorum. Onlarla yardımlaşmak ve savunmak için oynuyorum. Futbol nihayetinde kolektif bir oyun. Son 4 maçta sadece bir beraberliğimiz var ki bu da kötü bir sonuç değil'' diyerek sözlerini tamamladı.     Beşiktaşlı futbolcu Olcay Şahan da son saniyede attıkları golle kazanarak taraftarlarını daha da sevindirdiklerini söyledi. Genç oyuncu, ''İlk 20 dakika kötüydük. Gol yedikten sonra Beşiktaş'ın futbolunu oynamaya başladık. 3 puanı hak ettik. İnönü'deki maçlarda son dakikalarda gol yiyorduk ve taraftarları üzüyorduk. Bugün son saniyede attığımız golle taraftarlarımızı daha da sevindirdik'' dedi.     Ligin ilk yarısında Trabzonspor karşısında son saniyede kaçırdığı golle taraftarlara büyük üzüntü yaşattığının hatırlatılması üzerine siyah-beyazlı oyuncu, ''Trabzonspor maçından önce kötü dönemdeydik. Sivasspor ve Fenerbahçe maçları iyi geçmemişti. Son saniyede atamadığım gol takımı birleştirdi. Hocamız da en mutlu an olarak onu söyler. Beşiktaş o günden sonra futbolunu oynadı. Bu akşam son saniyede attığım golle kazandıysak ne mutlu bana'' ifadelerini kullandı.     Fenerbahçe'nin attığı, ancak ofsayt gerekçesiyle sayılmayan golle ilgili soruyu ise Olcay Şahan, ''En son adam bendim. Ben de ofsayt diye gördüm. Kazandıktan sonra o şeylere bakmadık. Son haftalarda bize de böyle kararlar çıkıyor. Bugün biz şanslıysak ne mutlu bize'' diye yanıtladı.  
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Mülakat mağduru öğretmenlere polis müdahalesi, 8 gözaltı var
Mülakat mağduru öğretmenlere polis müdahalesi, 8 gözaltı var
Açlık grevindeki öğretmenler rahatsızlandı, hastaneye kaldırıldı
Açlık grevindeki öğretmenler rahatsızlandı, hastaneye kaldırıldı
Öğretmen yerlerde sürüklendi, ters kelepçe ile gözaltına alındı
Öğretmen yerlerde sürüklendi, ters kelepçe ile gözaltına alındı
Türkiye Meralarının Yarısından Fazlasını Kaybetti
Türkiye Meralarının Yarısından Fazlasını Kaybetti
Son Haberler
Haziran ayı 3'ncü hafta kitap yorumları | Özkan Saçkan inceledi
Haziran ayı 3'ncü hafta kitap yorumları | Özkan Saçkan inceledi
EMLAKKOLİK GÖZÜYLE: ENEZ SULTANİÇE'Yİ ÖNE ÇIKARAN 6 POTANSİYEL DEĞER ARTIRICI UNSUR
EMLAKKOLİK GÖZÜYLE: ENEZ SULTANİÇE'Yİ ÖNE ÇIKARAN 6 POTANSİYEL...
Mülakat mağduru öğretmenlere polis müdahalesi, 8 gözaltı var
Mülakat mağduru öğretmenlere polis müdahalesi, 8 gözaltı var
Kürtajcı doktorun kasasından 400 Bin TL çıktı
Kürtajcı doktorun kasasından 400 Bin TL çıktı
Metro raydan çıktı | Raylarda korku dolu anlar
Metro raydan çıktı | Raylarda korku dolu anlar
Balıkesir'de 3 balıkçı kayboldu
Balıkesir'de 3 balıkçı kayboldu

Ana Sayfa
Gündem
Ekonomi
Politika
Teknoloji
Spor
Dünya
Sağlık
Magazin
Kitap
Turizm
Altın Kızların Mutfağı
Advertorial
CANLI MAÇ
BÖLGE
BİLİM-TEKNOLOJİ
KÜLTÜR - SANAT
İpucu
Kimdir?
Nedir?
Ramazan Haberleri
Genel
Ajans
SULAR NE ZAMAN GELECEK?
Otomobil
Eğitim
DIŞ HABERLER
GÜVENLİK
GENEL
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Genel
  • Gündem
  • Politika
  • Sağlık
  • Spor
  • Teknoloji
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.