Uğur Dumankaya: “2 Yeni proje ile geliyoruz”

2016 yılının hemen başında 1 yeni proje ile geldiklerini belirten Ugur Dumankaya “2016 yılı içinde Anadolu yakasında Kartal sahili, Maltepe ve Sancaktepe olmak üzere üç ayrı lokasyonda, Avrupa yakasında ise Halkalı ve Esenyurt-Bahçeşehir olmak üzere iki farklı lokasyonda, yani toplamda İstanbul’un beş farklı bölgesinde toplam 8 farklı projede satışlarımıza devam edeceğiz.

02 Mart 2016 Çarşamba 11:10
Uğur Dumankaya:  “2 Yeni proje ile geliyoruz”

Uğur Dumankaya:

2 Yeni proje ile geliyoruz”

Bundan başka 2016 yılında asıl önceliğimiz sürdürülebilir büyüme ve verimlilik olacak. Bu süreçte iki yeni projeyi hayata geçirmeyi planlıyoruz. Nisan 2016 civarında Fikirtepe projemizi hayata geçireceğiz. Bu projenin büyüklüğü 385 milyon lira kadar. Ağustos 2016 tarihi civarında ise Gebze projesini tanıtacağız ki, bu da yaklaşık 800 milyon lira yatırım bedeline sahip. Dolayısıyla 2016 yılında yaklaşık 1,2 milyar lira civarında bir yatırım öngörüyoruz.
   Ciro hedefimiz ise toplam 750 milyon lira. Bu yıl, artan rekabet ortamında bu yıl da geliştireceğimiz yeni iş yapış modelleri ile güçlenip büyümeyi sürdüreceğiz.” dedi.

İş yaşamından özel hayatına pek fazla vakit ayrıramamasından şikayetçi olan Uğur Dumankaya iş dışında vakitlerinde kitap okumayı yürüyüş yapmayı sevdiğini belirterek  şunları dile getirdi.

“Aile olarak akşam yemeklerinde, Pazar kahvaltılarında bir arada olmaya özellikle dikkat ediyoruz ve bu vakitlerde keyifli vakit geçiriyoruz.

Kendime ayırdığım zamana gelince, şahsen televizyondan çok kitabı tercih ediyorum mesela. Kitap okumaya günde yaklaşık bir buçuk saat vakit ayırmaya çalışıyorum. Günde 100 sayfa okuma hedefim oluyor. Her gün devam eden on bin adımlık yürüme aktivitelerimi hafta sonu yüzde yirmi-otuz artırmaya çalışıyorum. Sadece Pazar günleri benim tatil günüm olduğu için genelde evde dinleniyorum.
Biliyorsunuz ben Galatasaray taraftarıyım. Hatta Dumankaya olarak Galatasaray’ın forma göğüs reklamı sponsoru olduk bu sezon. Bundan dolayı Pazar akşamları Galatasaray’ın maçı varsa ben de mutlaka TT Arena’dayım. Galatasaray’ın maçı yoksa da sinemaya gidiyorum.